Testu Rezultāti

FLUID FILM 52 dienu tests sāls miglā salīdzinājumā ar citiem produktiem
Grafikā redzams cik ilgā laika periodā, kāds rūsas procents noklāj metāla virsmu tai esot sāls miglā.

Kā metāls aprūsē salīdzinājumā ar citiem produktiem.

prod-testitestu-bilde

FLUID FILM© ārēji veiktās pārbaudes:

Jūras virsmas karadarbības centrs, Karderokas nodaļa, Kuģu sistēmu mašīnbūves stacijas kods 9770, Filadelfijā, Pensilvānijas štatā, 1997. gads, attiecībā uz korozijas aizsardzības līdzekļiem un smērvielām, kas izmantotas kuģu kravu / ieroču liftiem un citām iekārtām, kurās izmantotas sliedes:

FLUID FILM® tika atzīts par „vislabāko visu pārbaudīto materiālu starpā”. Patiesībā tā atšķirība veiktspējas ziņā tika atzīta par „pamatīgu”, un produkts tika slavināts kā „vispārliecinošākais rezultāts no visām pārbaudēm, kas veiktas šajā projektā”. 1994. gada 13. aprīlī tika izdota direktīva lietot FLUID FILM, samazinot kuģu kravu / ieroču liftu sliežu apkopes periodus no reizi ceturksnī uz reizi gadā, kas radīja vairāk kā sešciparu izteiksmē aplēstus ietaupījumus.

Jūras aviācijas nodaļa Pensakolā, Floridas štatā veica procesa uzlabošanas pētījumu 1991. gada oktobrī, salīdzinot FLUID FILM ar nepieciešamajiem konservantiem, kas tika lietoti. Papildus tika veiktas citas FLUID FILM pārbaudes attiecībā uz tā korozijas aizsargāšanas īpašībām āra apstākļos:

Tika konstatēts, ka FLUID FILM nodrošina izcilu aizsardzību sālsūdens vidē, un pārbaudēs, kas tika veiktas saistībā ar tiešu āra apstākļu ietekmi, FLUID FILM tika atzīts kā „izcilus rezultātus” sniedzošs. Citi izteiktie FLUID FILM vērtējumi ietvēra tādus apgalvojumus kā:

“FLUID FILM nodrošina nepārspējamu aizsardzību pret koroziju, kā arī daudz videi drošāku darba vietu. Šī aizsarglīdzekļa lietošana ļauj izvairīties no vēl vienas ozona slāņa samazinošas vielas iedarbības sistēmā”.

Boeing North American, Inc. uzņēmuma Kosmosa sistēmu nodaļa izstrādāja specifikāciju MB0110-020 FLUID FILM lietošanai kosmosa kuģos pēc tam, kad tika konstatēts, ka FLUID FILM atbilst vai pārspēj visas sekojošās prasības:

  • Sāls izsmidzināšanas testa prasības p 750 stundas 5% sāls miglas apstākļos atbilstoši ASTM B117.
  • Cietas vielas satura prasība – vismaz 95%, neņemot vērā ūdens zudums, testējot saskaņā ar ASTM D2369.
  • Karstumizturība prasība – Pakļaujot vienu paneli temperatūrai līdz 150 ° F uz vienu stundu saskaņā ar FED-STD-141.
  • Uzliesmošanas punkta prasība – uzliesmošanas punktam jābūt ne mazāk kā 400 ° F, testējot saskaņā ar ASTM D92.
  • Boeing veica papildus pārbaudi, ievietojot FLUID FILM 5% sāls miglas kamerā ar atšķirīgiem metāliem, jo šāda vide ārkārtīgi veicina koroziju. FLUID FILM korozijas aizsarglīdzekļa pielietojums tika nostiprināts šīs pārbaudes rezultātā.

FLUID FILM tika pārbaudīts arī Boeing Tehnoloģisko materiālu un procesu laboratorijā, kur konstatēja, ka tas ir divreiz iedarbīgāks par plaši izplatīto CPC, ko izmanto alumīnija sakausējumiem.

Boeing-Mesa veica pētījumu 1996. gadā, lai noskaidrotu, kurš no korozijas aizsarglīdzekļiem, kas nodrošina īslaicīgu aizsardzību, ir videi visdraudzīgākais. Šī pētījuma rezultātā tika iegūts sekojošs komentārs:

“Tādas aģentūras un uzņēmumi kā Flotes pārvalde Pensakolā, Sikorsky Aircraft, ASV Gaisa spēki Džordžijā, Jūras virsmas karadarbības centrs Filadelfijā, Boeing North American un ASV Krasta robežsardze Maiami un vairākās citās vietās ir veikušas pārbaudes un apstiprinājušas FLUID FILM produktus īstermiņa aizsardzībai pret koroziju. Sazinoties ar augstāk minētajām institūcijām, to vienprātīgs viedoklis bija, ka FLUID FILM produkti nodrošināja vislabāko īstermiņa aizsardzību no visiem pārbaudītajiem videi draudzīgajiem materiāliem”.

1994. gadā Jūras virsmas karadarbības centra Porthuenemes nodaļa veica pārbaudes, lai atrastu aizvietotāju Pirmās šķiras ozona slāni noārdošajām vielām. Flotes aviācijas nodaļas, kas atrodas Pensakolā, Floridas štatā, veikto pārbaužu rezultātā FLUID FILM tika vēlreiz pārbaudīts saskaņā ar esošajām MIL-SPECS, MIL-C-16173 un MIL-C-81309 specifikācijām. Rezultāti ir sekojoši:

“Visam raķešu apstrādes iestādēm ar šo tiek atļauts iepirkt un sākt izmantot šos produktus savos raķešu apstrādes procesos. FLUID FILM ir vienīgais korozijas aizsarglīdzeklis, kuru atļauts lietot STANDARD raķetēm”.

Konetikutas Universitātes Metalurģijas un materiālu inženierzinātņu fakultāte veica maiņstrāvas un līdzstrāvas elektroķīmiskos pētījumus par FLUID FILM uz 2024 alumīnija bāzes, lai sastādītu atskaiti, kuru paredzēts publicēt „Corrosion” žurnāla 25. lappusē 1998. gadā. Zemāk ir sniegti pāris citāti un pētījumā gūtie secinājumi:

“Augstas stiprības alumīnija sakausējumi tiek plaši izmantoti lidaparātu konstrukcijās, pateicoties to izcilajām spēka un svara proporcijām. Valsts nodoms ir saglabāt esošos militāros un komerciālos lidaparātus lietošanā vēl krietni pēc to paredzētā lietderīgā mūža ~ 25 gadu garumā, kas ir ierosinājis ievērojamus centienus atrast metodes kā gan noteikt, gan novērst šādus korozijas veidus lidaparātos”.

“Ir skaidrs, ka šajā atskaitē aprakstītie novērojumi pierāda, ka komerciālais, uz lanolīna bāzes veidotais korozijas aizsargpārklājuma līdzeklis FLUID FILM efektīvi samazina 2024 alumīnija koroziju sālsūdens vidē un, kas vēl svarīgāk, tas ir teju vienlīdz efektīvs, kad to pielieto sakausējumiem pēc tam, kad tie ir nonākuši koroziju izraisošā vidē”.

1996. gada februārī Purdū Universitāte īstenoja Novecojošo lidaparātu projektu, ko sponsorēja Gaisa spēku Zinātniskās izpētes institūts. Pārbaude tika veikta ar mērķi novērtēt FLUID FILM efektivitāti attiecībā uz alumīnija sakausējuma 2024-T351 noturību pret spriedzes izraisītu koroziju. Rezultāti ir sekojoši:

“Mums izdevies nodemonstrēt, ka FLUID FILM pārklājums nodrošināja efektīvu AA 2024-T351 aizsardzību pret vides izraisītajiem bojājumiem…. FLUID FILM uzklāšana pirms saskarsmes sniedza labākos rezultātus”.

Sunstrand Aerospace izstrādāja specifikāciju MS02.43-01 FLUID FILM izmantošanai kā magnēzija aizsargājošu eļļu, kas pašlaik tiek izmantots kā standarts visā helikopteru ražošanas nozarē.

ASV Krasta robežsardze sastādīja tehnisko specifikāciju GEN200000.01B FLUID FILM lietošanai ar mērķi uzlabot lidaparāta korozijai visvairāk pakļauto detaļu noturību.

Delta Airlines izstrādāja procesa standartu, iesakot FLUID FILM kā universālu apkopes smērvielu un norādot, ka FLUID FILM …

“…piemīt teicamas dziļas iedarbības un korozijas aizsardzības īpašības. FLUID FILM atšķiras no citām universālajām apkopes smērvielām, jo tā ieeļļojošās spējas saglabājas ilgstoši un nezūd iztvaikošanas rezultātā”.

ASV Gaisa spēki veikušas FLUID FILM pārbaudes saskaņā ar 2. pakāpes Mil-C-16173-E, un tika konstatēts, ka tas pārspēj visas prasības.

Tilpuma pretestības un elektrostatiskās izlādes pārbaude
Kalifornijas Elektronikas un materiālu zinātnes institūta veiktās tilpuma pretestības un elektrostatiskās izlādes pārbaudes rezultāti ir sekojoši:

PARAUGS TILPUMA PRETESTĪBA, Ohm/cm
Balts gēls BW 14.9 x 1010
Trošu smērviela (WRL) 1.60 x 1010
Ne-aerosols 3.52 x 1010
Šķidrums AR 2.71 x 1010
Šķidrums (A) 2.56 x 1010

Vadītspēja ir abpusēja (pretēja) elektriskajai pretestībai un tās mērvienība ir SI – sīmens metrā (S·m-1).

Ūdens toksiskums, nonākot saskarē ar tēraudu, kas pārklāts ar FLUID FILM, kas ietekmē zivis: sakarā ar pieaugošajām bažām par piesārņojumu upēs, ostās, kā arī pašā jūrā, ir vēlams noteikt, vai balasta ūdens, kas izplūst no kuģa tilpnes un ir pārklāts ar FLUID FILM, radītu toksisku ietekmi uz jūras vidi.

Lai to panāktu, tika uzstādītas vairākas tvertnes, kuras bija pildītas ar saldūdeni un kuru paneļi bija no abām pusēm pārklāti ar FLUID FILM. Paneļu skaits un izmērs tika izvēlēts, lai nodrošinātu dažādas virsmas laukuma proporcionālās attiecības pret tilpumu. Platības / tilpuma attiecības tika izvēlētas, lai pamatotu augstākos rādītājus, kas konstatēti kuģu tvertnēs.

Izmantotā metode bija Nr. 231 Toksiskā ietekme uz zivīm saskaņā ar Standarta metodēm ūdens un notekūdeņu izpētei, 13. izdevums.